Klachten regeling - Viadent tandartsen
336
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-336,bridge-core-2.3.6,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-22.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Klachtenregeling

Uw tandarts van jong tot oud

Wij creëren uw perfecte glimlach

Pijnvrije tandheelkunde

Klachten

U bent niet tevreden over de behandeling, aanpak, communicatie of rekening van uw tandarts. Hieronder beschrijven wij stapsgewijs wat u kunt doen.

Stap 1: Ga in gesprek met uw tandarts

Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Vaak lost dit al veel op. Voor de tandarts is het ook heel belangrijk om te weten dat u een klacht heeft. De tandarts kan zich zo verbeteren en samen met u naar een oplossing zoeken.

Stap 2: Neem contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

Het TIP is opgericht door de KNMT en is er om patiënten van onafhankelijke informatie te voorzien over de mondzorg. De TIP-medewerker kan ook met u meedenken hoe u het beste in gesprek kan gaan met u tandarts.
(TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,15 per minuut)

Stap 3: Klachtbemiddeling via KNMT

Is het ondanks de informatie van het TIP niet gelukt om met uw tandarts tot een oplossing te komen? Dan kunt u een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij het KNMT klachtenservice. Nadat u klachtbemiddeling heeft aangevraagd, neemt een klachtfunctionaris contact met zowel u als uw tandarts. Indien uw klacht nog steeds niet kan worden opgelost met behulp van de klachtenfunctionaris, kunt u uw klacht laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze doet een bindende uitspraak over de klacht.

Call Now ButtonBel ons op 0347 70 02 04