Uw tandarts van jong tot oud

Wij creëren uw perfecte glimlach

Aangename tandheelkunde

Ik ben een nieuwe klant

Stap 1. Inschrijven

Wil u graag klant worden bij ons? Dan kunt u zich hier inschrijven. U kunt daarbij ook gelijk een afspraak inplannen.

Stap 2. Intake: Eerste gesprek

Voor uw eerste afspraak plannen wij extra tijd in om kennis te maken met uw vaste tandarts, uw tandheelkundige wensen en klachten te bespreken. Wij doen een uitgebreid mondonderzoek en maken indien uw röntgenfoto’s zijn verouderd, nieuwe röntgenfoto’s. Wij streven naar een gezond en lang behoud van uw gebit. Daarom bespreken wij ook eventueel toekomstige problemen. Wij kunnen u daarbij aansturen om dit te voorkomen middels preventieve voorlichting en mondhygiëne.

Stap 3. Behandelplan & begroting

Wij stellen na de intake een behandelvoorstel op en een begroting. Zo bent u goed op de hoogte van de kosten.

Ik ben een bestaande klant

Online afspraak maken

Via onze webagenda kunt u zelf uw gewenste afspraak inplannen. Dit kan alleen met uw dossiernummer. Indien u deze niet heeft, neemt u contact met ons op.  U kunt ook bellen voor het maken van een afspraak of laat uw gegevens achter en wij bellen u terug.

Bellen of mailen voor een afspraak

Belt of mailt u liever om een afspraak te maken? Klik op onderstaande knop waarna u ons kunt bellen of mailen. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Wat neemt u mee naar uw eerste afspraak?

1. Uw identiteitsbewijs
2. Uw zorgpas
3. Uw dossier en röntgenfoto’s van de vorige tandarts. Deze kunt u voorafgaand de afspraak opvragen bij uw vorige tandarts en naar info@viadenttandartsen.nl laten opsturen.

Afspraak annuleren/verzetten

Indien u verhinderd bent, kunt u de afspraak 48 uur (let wel op werkdagen) van te voren, kosteloos verzetten. Afspraken op de maandagen en afspraken op dagen na feestdagen, dienen 2 werkdagen van te voren verzet te worden.

Indien u de afspraak niet nakomt of te laat afzegt, zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

Persoonsgegevens wijzigen

U kunt ons een mail sturen of bellen om de wijziging door te geven.